Close

Twoje zamówienie

Łatwe, szybkie i bezpieczne zamawianie

Poniżej objaśnimy krok po kroku, jak szybko, bezpłatnie i w łatwy sposób można dokonać zamówienia, sprawdzić jego status i w razie potrzeby zwrócić zamówione artykuły.

Koszyk i kasa Bezpłatne próbki Pakowanie na prezent Droga do kasy Wprowadzanie danych adresowych Wybór formy płatności Sprawdź i wyślij zamówienie Przeglądanie statusu zamówienia Rezygnacja i zwrot

Koszyk i kasa

Wszystkie wybrane produkty zostały już zamieszczone w koszyku, a Ty chcesz zrealizować swoje zamówienie lub przejrzeć jeszcze raz wybrane produkty? Kliknij na ikonę koszyka w prawym górnym rogu. W ten sposób w każdej chwili możesz przejrzeć zawartość Twojego koszyka, z którego możesz przejść bezpośrednio „do kasy” lub „wrócić do sklepu”. Przed wysłaniem zamówienia sprawdź jeszcze raz wszystkie wybrane produkty i ewentualnie dokonaj wyboru bezpłatnej usługi pakowania na prezent lub wykorzystaj swój bon rabatowy.

Następny krok

Decyzja zapadła? Kliknij na przycisk „Przejdź do kasy“ i wybierz w kolejnym kroku próbki produktów, które chcesz wypróbować.

Powrót do góry

Wybór bezpłatnych próbek

Na stronie próbek możesz wybrać wersje dla „niej” lub dla „niego”. Jednym kliknięciem myszki zaznacz krzyżyk przy wybranych przez Ciebie próbkach, a my dołączymy je do Twojego zamówienia.

Bez zamówienia próbek

Wolisz zrezygnować z próbek? Kliknij na pole „Do kasy bez próbek”. Przejdziesz wtedy bezpośrednio do następnego kroku.

Następny krok

Decyzja zapadła? Kliknij na przycisk „Do kasy“, a przejdziesz do następnego kroku swojego zamówienia.

Powrót do góry

Prezenty

Pakowanie na prezent

Chcesz, aby zakupione przez Ciebie produkty zostały bezpłatnie zapakowane na prezent? Po umieszczeniu produktu w koszyku zaznacz opcję „zapakować bezpłatnie na prezent”. Rodzaj opakowania zależy od typu produktu.

Kartka z życzeniami

Do każdego zamówienia możesz dołączyć jedną, wybraną przez Ciebie kartkę z życzeniami i tym samym nadać swojemu prezentowi bardziej osobistego i wyjątkowego charakteru.

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka motywów kartek, spośród których możesz wybrać ten najbardziej pasujący do obdarowywanej przez Ciebie osoby. Masz także możliwość wpisania życzeń. My je nadrukujemy i dołączymy do prezentu. Jeśli chcesz, aby prezent trafił przedtem w Twoje ręce, możesz oczywiście opatrzyć kartkę własnoręcznym tekstem. W takim wypadku pozostaw pola tekstowe puste.

Chcesz obejrzeć gotową kartkę z życzeniami w powiększeniu? Kliknij na pole „Podgląd”. Aby przejść do ponownej edycji tekstu, należy zamknąć okno podglądu i dokonać zmian bezpośrednio w polach tekstowych.

Następny krok

Pakowanie na prezent i kartka już wybrane? Jeśli tak, kliknij na przycisk „Dalej”, aby znaleźć się w kasie.

Powrót do góry

Droga do kasy

Zamawianie z logowaniem

Jesteś już zarejestrowanym klientem douglas.pl? Jeśli tak, wystarczy, że podasz Twój adres e-mail oraz osobiste hasło, aby w szybki i łatwy sposób dokonać zamówienia. W kolejnych krokach wystarczy potwierdzić własne dane adresowe. Adres doręczenia Twojego zamówienia zawsze możesz wybrać z osobistej książki adresowej, a standardowa, wybrana przez Ciebie forma płatności (jeśli została już zdefiniowana w „Moje konto”) jest zawsze automatycznie wprowadzona do każdego Twojego zamówienia.

Zamawianie bez logowania

Nie masz jeszcze osobistego loginu, ale chcesz w przyszłości korzystać ze wszystkich zalet rejestracji? Aby się zarejestrować wystarczy kliknąć na pole „Rejestracja i kasa“ i zdefiniować w następnym kroku hasło do „Mojego konta”. Rejestracja jest bezpłatna, trwa kilka sekund i pozwala na zaoszczędzenie czasu oraz większy komfort zakupów.

Chcesz dokonać zamówienia bez osobistego hasła? Kliknij na pole „Bez rejestracji do kasy” i przejdź bezpośrednio do wprowadzania danych adresowych.

Następny krok

Jeśli Twoje dane adresowe są kompletne kliknij na przycisk „Dalej“ i wybierz preferowaną przez Ciebie formę płatności.

Powrót do góry

Wprowadzanie danych adresowych

Podaj szczegóły dotyczące swojej osoby, swój adres oraz numer telefonu i adres email. Jeśli już zamawiano w sklepie douglas.pl i logowano z użyciem własnego hasła, pola te będą już wypełnione. Skontroluj swoje dane i kliknij na „Dalej”. Jeśli w poprzednim kroku już się zdecydowałeś zdefiniować osobiste hasło przy swoim zamówieniu, można go wpisać pod danymi adresowymi. W takim wypadku należy dodatkowo podać również pytanie bezpieczeństwa. Należy na nie odpowiedzieć, aby zachować hasło, gdy je kiedyś zapomnisz.

Pola obowiązkowe

Wyżej wymienione dane są niezbędne w celu bezproblemowej realizacji Twojego zamówienia. Numer telefonu wykorzystamy wyłącznie w przypadku pytań związanych z Twoim zamówieniem, nigdy w celach reklamowych. Dane opcjonalne są odpowiednio oznakowane.

Adres do wysyłki inny niż użytkownika

Chcesz np. gdy wysyłasz komuś prezent, aby zamówienie było przesłane pod inny adres, który różni się od adresu na rachunku? Wybierz opcję „Adres do wysyłki inny niż użytkownika”. Pojawi się dodatkowe pole, w którym można wpisać adres odbiorcy. Rachunek przyjdzie na Twój adres, a zamówienie zostanie wysłane na podany przez Ciebie adres do wysyłki. Idealna możliwość, aby w tak nieskomplikowany sposób sprawić wielką radość kochanej osobie prezentem z douglas.pl!

Następny krok

Czy Twoje dane adresowe są kompletne? Następnie kliknij na „Dalej“ i wybierz w kolejnym kroku formę płatności.

Powrót do góry

Wybór formy płatności

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę płatności. Masz wątpliwości przy udostępnianiu swoich danych? Gwarantujemy, że płatności w douglas.pl są całkowicie bezpieczne! Zapewniamy, że w profesjonalny sposób chronimy wszystkie Twoje dane dodatkowo zabezpieczając je certyfikatem SSL!

Jeżeli jako płatność wybrałaś/eś PayPal, możesz bez podawania dodatkowych danych, kliknąć na przycisk „Dalej”. Podanie Twoich danych PayPal wymagane jest dopiero po sprawdzeniu i potwierdzeniu Twoich danych w kroku „Sprawdź zamówienie”.

Powrót do góry

Sprawdzanie i wysyłanie zamówienia

Przyjrzyj się jeszcze raz wszystkim zamówionym produktom i sprawdź wszystkie istotne szczegóły zamówienia. Jeśli odkryjesz błąd, kliknij w odpowiednim dziale na przycisk „Zmień” i dokonaj pożądanych zmian. Jeśli wszystkie dane są poprawne, potwierdź swoje zamówienie poprzez kliknięcie na przycisk „Zamawiam”. Twojemu zamówieniu nadany zostanie indywidualny numer, dzięki któremu możesz w każdej chwili przejrzeć status zamówienia. Dodatkowo otrzymasz od nas potwierdzenie Twojego zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail.

Jeśli jako sposób płatności wybrałaś/eś PayPal, po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowana/y do strony PayPal, na której po zalogowaniu na Twoje konto, w łatwy i szybki sposób możesz dokonać płatności. Bezpośrednio po jej dokonaniu zostaniesz z powrotem przekierowana/y na stronę douglas.pl.

Powrót do góry

Przeglądanie statusu zamówienia

Dokonałaś/eś zamówienia w douglas.pl i chcesz w dowolnym momencie mieć wgląd do jego statusu? Możesz przeglądać historię zamówień w każdym momencie w Moim koncie. W tym celu podaj swój adres e-mail oraz numer zamówienia.

Status: Zlecenie zarejestrowane

Z przyjemnością przyjęliśmy Twoje zamówienie i wkrótce je zrealizujemy. Do momentu gdy zamówienie nie będzie miało statusu „w realizacji”, możesz je w każdej chwili odwołać.

Status: W realizacji

Twoje zamówienie jest aktualnie przygotowywane do wysyłki i zostanie wkrótce wysłane na podany przez Ciebie adres.

Status: Wstrzymane

Z powodu problemów np. z podanym adresem lub wybraną formą płatności, zamówienie zostało wstrzymane. Prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta.

Status: Wysłane

Twoje zamówienie znajduje się już w rękach kuriera i zmierza w Twoim kierunku.

Status: Anulowane

Twoje zamówienie zostało anulowane i nie zostanie nadane. Prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta.

Powrót do góry

Rezygnacja i zwrot

Na douglas.pl masz możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionych przez Ciebie produktów w terminach podanych w regulaminie. Więcej informacji o prawie do zwrotu i reklamacji znajdziesz TUTAJ. Formularz zwrotu znajdziesz w paczce z Twoim zamówieniem. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty.

W przypadku:
- uregulowania należności przelewem bankowym lub gdy zamówienie opłacone było w opcji „przy odbiorze”, uprzejmie prosimy o podanie danych rachunku bankowego zleceniodawcy w odpowiednim polu na formularzu zwrotu. 
Dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek.

W każdym z ww. przypadków zwrot należności powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Powrót do góry

Zwrot DHL

W celu umówienia kuriera, który odbierze przesyłkę ze zwrotem, bądź reklamacją, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, tel. 0 801 101 800* (pn. - pt. godz. 09.00 -18.00).

Zwrot InPost

Wszystkie informacje dot. zwrotu zamówień dostarczonych do Ciebie przez usługę InPost znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl

Powrót do góry

Masz jeszcze pytania?

Nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji telefonicznie i mailowo. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące zamówień na douglas.pl. Możesz także skorzystać z formularza kontaktowego na naszej stronie. Kliknij tu

Powrót do góry